Mathias Van Braband

10 mei 1991

• Geboorteplaats:

Lier

Mathias Van Braband (28 jaar) is de jongerenvoorzitter van CD&V geel en maakt deel uit van het communicatieteam van de partij. Ook zetelt hij in het Directiecomité van AGB Sport.

Hij is een echte verenigingsman. In Winkelomheide en Geel-centrum was hij jarenlang actief als lid en leider bij Sint-Aloysiusscouts en nu nog bij de Oud-Scouts. Hij is oprichter en beheerder van winkelomheide.com, waar iedereen kan vinden wat er allemaal te beleven valt. Verder trekt hij in ‘De Hei’ mee de werkgroep voor de ontwikkeling van een nieuw dorpsplein, waarvoor hij in naam van de inwoners is gaan pleiten op de gemeenteraad.

Geel is een zalige stad om in te wonen, maar het kan altijd beter. Leefbaarheid moet voor hem prominent op de eerste plaats komen. Daar wil Mathias zich dan ook voor de volle 100% voor inzetten. De interessegebieden van Mathias zijn dan ook het verenigings- en gemeenschapsleven, maar ook mobiliteit en fietsbeleid. Als jonge kracht staat hij klaar om de handen uit de mouwen te steken, voor elke Gelenaar!