Vanuit CD&V Geel willen we iedereen een deugddoend 2021 wensen. Ondanks een vreemd 2020 zijn wij hoopvol dat het komende jaar positief zal worden. Een jaar om toe te passen wat we hebben geleerd uit het voorgaande, een jaar waarin we elkaar terug zonder zorgen kunnen vastpakken, een jaar om nog meer te appreciëren wat we hebben en te genieten van elk moment. CD&V Geel wenst het jou, vanuit de ganse groep, van harte toe!

De voorzitters van onze geledingen geven naar aanleiding van het nieuwe jaar dan ook graag een woordje mee.

Dat dit niet vanzelfsprekend is hebben we de voorbije maanden allemaal ondervonden. Verbondenheid en zorg voor elkaar zijn het allerbelangrijkste gebleken. Laat dat nu net het DNA zijn van onze partij. Hopelijk kunnen wij in 2021 op een vlotte manier terugkeren naar het “nieuwe normaal” met meer contactmogelijkheden, echt samenzijn en verbinding met onze familieleden, vrienden en stadsgenoten.

Met veel enthousiasme en inzet blijft de bestuursploeg van CD&V Geel daarom ook in 2021 volop gaan voor een warme samenleving.

Een gelukkig nieuwjaar!

Marcel Verachtert en Roger Dams, voorzitters CD&V Geel

Beste jongere

Ook voor jullie was het een bijzonder en vooral bizar jaar. Scholen die sloten, hobby's die noodgedwongen op een laag pitje kwamen te staan, familie en vrienden die je opeens niet meer kon zien zonder mondmasker...wie had dat in januari kunnen voorspellen. Het is dan ook onze moeilijke taak om geen enkele jeugdige Gelenaar achter te laten en samen er voor te zorgen dat we uit deze vermoeiende periode komen.

Maar de Geelse jongere is ook weerbaar, dat hebben we veelvuldig kunnen vaststellen. Niet alleen ondergingen jullie de steeds veranderende waslijst aan maatregelen van overheden, maar jullie werden er zelfs creatief en ondernemend door. Het mooiste voorbeeld vond ik alvast onze jeugdkampen. Door de tomeloze inzet van onze jeugdwerkers, ondersteund door enkele gulle schenkers van beschermingsmateriaal, werd het alsnog een onvergetelijke zomer voor onze Geelse jeugd. Chapeau!

Vanaf nu kijken we enkel vooruit. We nemen mee wat we hebben geleerd en nog steeds leren uit deze periode en komen er sterker uit. Opdat we in 2021 weer gewoon jong kunnen zijn en genieten van het leven!

Mathias Van Braband, jongerenvoorzitter CD&V Geel

-------------------------------------------------------------------------------

De bestuursploeg van CD&V-senioren wenst alle Geelse senioren een vreugdevol, gezond 2021. Nu 2020 achter de rug is kijken we allen hoopvol uit naar het volgende jaar, waar we als senioren terug contact zullen mogen hebben met onze gezins- , familieleden en vrienden. We duimen ervoor dat de aangekondigde vaccinatie ons toelaat ons normale leven te hervatten. Weg met de eenzaamheid, terug samenzijn zal het motto moeten worden voor 2021.

Onze bestuursploeg zal zich blijven inzetten om de stem van de senioren te vertolken . We zullen zorgen dat de zorg voor ouderen in onze Barmhartige Stede niet vergeten wordt. Met de nodige geestdrift en motivatie zal onze seniorenploeg in ruime mate van 2021 een warm en zorgzaam jaar maken. Gelukkig Nieuwjaar!

Namens het CD&V-seniorenteam,

Marcel Verachtert, voorzitter CD&V-senioren Geel

Beste Geelse dames

We naderen het einde van het jaar…. We blikken terug op toch wel een bewogen jaar met veel eenzaamheid, afzondering en een jaar vol van maatregelen. Maar toch kijken we ook terug op mooie dingen uit de lockdown zoals net dat tikkeltje meer genieten van kleine dingen zoals genieten van de natuur, het afleveren van kleine cadeautjes aan familie en vrienden, meer digitalisering, je laten verwennen met fijne cadeau’s #shoplokaal en zoveel meer. Zo kunnen we toch besluiten dat we 2020 met gemengde gevoelens afsluiten.

Een project dat we gestart zijn midden november #stopgeweldtegenvrouwen blijft nog steeds van kracht en dient zeker nog verder uitgekiend en ondersteund te worden. Mijn tips aan jullie zijn dan ook: praat met elkaar, zoek steun bij elkaar of bij diegene die je vertrouwt. Het is niet erg om hulp te zoeken bij anderen.

Voor alle prachtige vrouwen in de wereld: maak van 2021 een liefdevol, gezellig, gezond en warm jaar.

Lieve groetjes

Karlien Huysmans, voorzitster Vrouw & Maatschappij CD&V Geel