Na een succesvolle evaluatie van de zomerbar in De Halle, zal er ook een pop-up winterbar verschijnen. Ditmaal zijn het de jonge ondernemers van vzw Blijven Plakken die in het pand op de Markt hun concept mogen uitvoeren.

Vzw Blijven Plakken (foto links), ook wel gekend van Bar Gul Zomerbar in de oude meisjesschool op Sint-Dimpna, had reeds geprobeerd om hun zomerbar in De Halle te mogen uitbaten. Hoewel zij toen op een verdienstelijke tweede plaats eindigden en op Sint-Dimpna een alternatieve locatie mochten gebruiken, krijgen zij nu de kans om in dit historische pand hun creativiteit te uiten.

Het zal geen klassieke winterbar zijn, maar wel een uniek, winters concept. Een winterbar waar de benedenverdieping is omgetoverd tot een warme winterlounge met cosy corners. De aangepaste drankenkaart met schnaps, bieren en koffie, zorgt ervoor dat de sfeer klopt. Er zullen ook verschillende thema-avonden en events georganiseerd worden in samenwerking met lokale cateraars en ondernemers. Een winterbrunch, winterbarbecue, wijnproeverij... De nieuwe winterbar, met de klinkende naam 't Stadhuis, zal zijn deuren openen op 8 november en dit tot eind februari 2020.

Wij wensen deze jonge, Geelse ondernemers alvast veel succes met de uitvoer van hun concept en kijken alvast uit naar een gezellige, winterse avond in 't Stadhuis!