*Update: Door de coronacris zijn zowel Gheelamania als de Ommegang uitgesteld tot 2021. Meer informatie kan u nog steeds op onderstaande websites vinden. Hopelijk kunnen we volgend jaar minstens evenveel enthousiastelingen vinden om hun schouders te zetten onder de Dimpnadagen!

Dit jaar is het opnieuw een Dimpnajaar. Op 10 mei 2020 zal de Ommegang door Geel trekken, de weken daarna gaat Gheelamania door. De dienst toerisme & stadsanimatie, met schepen Nadine Laeremans, is daarom op zoek naar honderden vrijwilligers.

Het is ondertussen weer van 2015 geleden dat de Ommegang door onze Geelse straten trok. Naast deze optocht is het massaspektakel 'Gheelamania' in de dagen erna te bekijken en vooral te beleven in een tent op de Werft. Deze activiteiten zijn natuurlijk enkel mogelijk met de hulp van honderden vrijwilligers.

Heb jij interesse om voor of achter de schermen, bij zowel de Ommegang en/of Gheelamania, jouw steentje bij te dragen? Ga dan een kijkje nemen op www.dimpnadagen.be of schrijf je in op www.fanvandimpna.be.