In deze tijden van corona is het elke week afwachten hoe de ziekenhuiscijfers evolueren over heel België en welke maatregelen de Veiligheidsraad hopelijk gaat afzwakken. Ook lokaal is de impact aanzienlijk bij onder andere ons ziekenhuis, OCMW en tewerkstelling. Vele veranderingen op korte tijd, vele vragen ook bij de Gelenaar.

Daarom gaat CD&V Geel in dialoog met de Geelse burger en organiseren we een livesessie met Griet Smaers. Deze zal doorgaan op maandag 25 mei om 19u en zal maximaal 1u duren. De inschrijvingslink zal tijdig worden gemaild bij inschrijving.

Inschrijven kan via volgende weg:

De opzet van deze livesessie is als volgt:

• Verwelkoming
  • Griet behandelt enkele thema's in verband met sociaal beleid, welzijn en tewerkstelling
    • Welke opportuniteiten biedt corona?
    • Werken en welzijn in tijden van corona
    • Een toegankelijke hulp- en dienstverlening, tips & tricks

Er zal ook de mogelijkheid zijn om vragen te stellen die in verband staan met deze thema's, dit op een serene manier. Stelt u liever uw vraag al op voorhand? Dit kan via volgend formulier of door te mailen naar vragen@cdenvgeel.beWij bundelen de vragen en proberen u tijdens deze livesessie een antwoord te bieden.

Indien er vraag naar is, zal er een vervolgsessie worden georganiseerd op vrijdag 29 mei. Dit zal tijdig worden gecommuniceerd.