Onze jongeren organiseerden op zaterdag 16 november een quiz voor jong en oud. De respons was groot en de aanwezige ploegen hebben zich kostelijk geamuseerd. Voor herhaling vatbaar!

Een quiz voor iedereen, dat was de opzet. Hierin zijn onze jongeren zeker geslaagd. Jong en oud, jeugdverenigingen en semi-professionele ploegen, zelfs onze collega's van Jong N-VA, allen waren zij aanwezig. Dat de voorlaatste plaats ook een prijs kreeg, maakte het voor iedereen spannend. "Holé met den Dré" kaapte deze prijs, een troostprijs als het ware, weg. Het werd gevierd als een overwinning.

De hoofdprijs, een mooie korf vol Geelse, Valse Paterkes, werd dankbaar in ontvangst genomen door "De Hoge Blekker Experience". Het bleef spannend tot op het einde, maar deze bende mannen was toch een tikkeltje sterker dan de concurrentie.

De reacties waren positief. Wij willen alle deelnemende ploegen danken voor hun deelname en hopen hen een volgende activiteit zeker weer terug te zien.