Marlon Pareijn

Fractieleider Gemeenteraad, Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Gemeenteraadslid

Marlon Pareijn (31 jaar) trekt mee de kar op de 3de plaats van de CD&V lijst.

Zijn engagement is de grootste drijfveer om aan lokale politiek te doen. Idealistisch ingesteld, wil hij voor iedereen het beste. De mobiliteit en fietsbeleid wil hij absoluut verbeteren. Als leerkracht aardrijkskunde pendelt hij zelf elke dag met de fiets tussen twee scholen. Veiligheid voor onze kinderen rondom de scholen kan zeker beter, daar is hij van overtuigd.

Marlon is trotse papa van Wies en wordt gesteund door zijn fantastische vrouw, Chrisje. Ze zijn pas verhuisd naar het groene Ten Aard maar zijn ‘roots’ liggen in Elsum.

“ik verloor op beide plekken mijn hart aan de Chiro, waar ik nog steeds een groot engagement opneem."

Ons inwonersaantal groeit sterk. Samen verder durven nadenken over een goed woonbeleid op lange termijn, met voldoende groene zones en respect voor ieders behoeften. Ook meer aandacht schenken aan onze lokale economie vindt Marlon een prioriteit. Als master in de geografie zijn dit thema’s die hem enorm boeien.

Gelukkig kan hij al leunen op 6 jaar ervaring in de Geelse gemeenteraad. Marlon houdt van de debatten en is klaar om de volgende legislatuur terug mee aan het stuur van onze stad te zitten. Vol enthousiasme wil hij zich op die manier weer smijten in de Geelse politiek!