Karlien Huysmans

23 september 1989

• Geboorteplaats:

Geel

Karlien Huysmans (29 jaar) is leerkracht verpleegkunde en combineert het lesgeven met zelfstandige thuisverpleging. Ze is thuis opgegroeid tussen de pleeggasten en woont sinds kort alleen. Karlien is een gekend en geliefd persoon binnen het jeugdwerk. Eerst jarenlang als leidster bij Chiro Larum, daarna als actief lid bij Gewest 6je. Ze was ook jaren lid van de Geelse jeugdraad. Als verpleegkundige werkte ze 4 jaar in het ziekenhuis van Geel waarna ze de overstap maakte naar het lesgeven. Ondertussen komt ze ook als zelfstandige verpleegkundige bij heel wat Geelse gezinnen aan huis. In haar vrije tijd kan ze genieten van een avondje uit met vrienden of een gezellig etentje.

"Ik ben altijd een zeer zorgzaam persoon geweest. Met mijn jonge geest en vele jaren ervaring in het jeugdwerk en in de verpleegkunde, vind ik het nu het juiste moment om de stap te zetten naar het beleidswerk."

Karlien wil de focus leggen op meer samenwerking met inwoners en tussen de verschillende diensten omdat ze gelooft dat samenwerking dé manier is om een voelbaar verschil te maken voor iedere Gelenaar. Ze gelooft ook in het belang van duurzaamheid en wil ervoor zorgen dat dit in al onze projecten de nodige aandacht krijgt.