Geert Hendrickx

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Lid Afdelingsbestuur

Geert Hendrickx (50 jaar), reeds 40 jaar woonachtig in Sint-Amands, is getrouwd en heeft drie kinderen.

Geert is ingenieur van opleiding en loopt een professionele carrière in het onderwijs, waarvan reeds 15 jaar in directiefuncties. Momenteel is hij technisch directeur van de scholengroep KOGEKA. Deze ervaringen zorgen ervoor dat Geert een positieve, probleemoplossende ingesteldheid heeft en hij ervaring heeft in het aanpakken en begeleiden van complexe dossiers en samenwerkingsstructuren.

Geert neemt al meer dan 20 jaar een politiek engagement op binnen CD&V Geel, onder meer als afdelingsvoorzitter. Hij is dus zeer vertrouwd met de Geelse politiek. “De goede leef -en verblijfsomstandigheden van elke Gelenaar blijven garanderen én actief verbeteren in een steeds verder groeiende stad als Geel, vind ik dé grote uitdaging en absolute beleidsprioriteit! Vandaar mijn bijzondere interesse in de beleidsdomeinen ruimtelijke ordening, mobiliteit, onderwijs en zorg”.