Gebruers Jean-pierre

29 maart 1958

• Geboorteplaats:

geel

Jean-Pierre Gebruers (60 jaar), gelukkig gehuwd met Peggy Vervoort, woont in Holven. Als vijfde zoon uit een gezin van zeven kinderen is hij een geboren en getogen Gelenaar. Na een gevulde carrière bij DAF in Westerlo geniet Jean-Pierre thuis van het leven.

Jean-Pierre hecht veel belang aan het verenigingsleven. Zelf is hij actief als bestuurslid van LRV Geel-Ten Aard en ook bij oldtimerclub ‘Vrienden van ’t Veld’. Verder is hij een ware Franse soldaat! Pierre is een persoon die een sterke voeling heeft met de natuur. Hij heeft enkele honden die hem dagelijks vergezellen tijdens een mooie wandeling in de Holvense natuur naar zijn paarden.

Als rasechte Gelenaar vindt Pierre dat de tijd is aangebroken om CD&V Geel te versterken in deze toch wel turbulente tijden. Hij wil zich inzetten voor de Geelse verenigingen en een zuiver en proper Geel, waar het goed wonen is. Het bestrijden van sluikstorten is voor hem een prioriteit.