carine jacobs

26 januari 1962

• Geboorteplaats:

Geel

Carine Jacobs (56 jaar), gehuwd met Jos Vleugels, is geboren en getogen in Winkelomheide.

In 2005 startte ze als leerkracht haartooi in het secundair onderwijs, maar in Winkelomheide is ze toch vooral bekend als vroegere zelfstandige kapster. Ze is een fiere moeke van twee dochters en een ‘dubbele’ moeke van drie fantastische kleinzonen. Hun toekomst is haar drijfveer.

Zij heeft zich ook geëngageerd in het verenigingsleven van Winkelomheide. Daarom liggen drie pijlers haar nauw aan het hart om mee de kar te trekken in een gemotiveerd en positief beleid: solidariteit, respect en een warme, veilige samenleving. Hierbij wil ze zich toeleggen op dingen die mensen gelukkig maken en bij elkaar brengen.

Het creëren van een bruisende en toegankelijke stad met een bloeiende cultuur is voor mij belangrijk.

Ook een goede samenwerking tussen het verenigingsleven en het stadsbestuur vindt Carine een noodzaak. Verder mogen zeker de vrijwilligers niet worden vergeten en dient de communicatie tussen stad en inwoners veel eenvoudiger te zijn. Tenslotte staat ze ook voor voldoende speel- en bewegingsruimte in alle buurten, toegankelijk voor jong en oud. Carine gaat voor een sociaal, rechtvaardig en duurzaam Geel.