De Warmste Week van Studio Brussel is vandaag pas echt begonnen, maar CD&V Geel heeft de laatste maanden niet stilgezeten. Wij wilden ons steentje bijdragen, gingen de baan op en verkochten de overbekende Mina wafels voor het goede doel. Dit goede doel was in ons geval VZW Alarm. Een VZW die zich inzet voor kansarme kinderen en jongvolwassenen om een plaats te vinden in onze maatschappij. Een mooi en nobel goed doel waar CD&V Geel zijn schouders maar al te graag onder wou zetten. Dat deze actie een mooi bedrag op heeft gebracht, is mooi meegenomen. Dat we op deze manier deze VZW onder de aandacht van de mensen konden brengen, maakte het des te belangrijker.

Zo gingen we van deur tot deur, spraken we onze vrienden en familie aan en verkochten we wafels als volleerde marktkramers. Jullie kochten dan ook massaal, waarvoor onze dank. Een van onze mensen, Pierre Gebruers, werd in de spreekwoordelijke bloemetjes gezet. Hij was onze beste verkoper en bracht maar liefst 130 pakken wafels aan de man. Merci Pierre! Maar ook bedankt aan alle anderen die verkochten, kochten en nu zitten te genieten van een welverdiende wafel.

Dankzij jullie kunnen wij nu het mooie bedrag van 1265 euro overhandigen aan VZW Alarm. Daar zijn wij uiterst tevreden mee. Prettige feesten!