Beste leden en sympathisanten van CD&V Geel

Binnen enkele weken kennen we de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen. Zo snel gaat dat! Kan CD&V de Geelse burger overtuigen met het gevoerde beleid, met ons verkiezingsprogramma “Voluit voor Geel” en met onze vernieuwde ploeg? Als partij twijfelen WIJ daar niet aan. Wij hebben een stevig beleid gevoerd en hebben nu ons verkiezingsprogramma ‘Voluit voor Geel’ klaar met belangrijke voorstellen en een duidelijke visie voor zowat alle beleidsdomeinen. Dit programma zal weldra op onze website te vinden zijn.

WIJ mogen stellen dat we met bijzonder sterke kandidaten naar de verkiezingen gaan. Alle maatschappelijke geledingen zijn vertegenwoordigd. Allemaal mensen die zich op een of andere manier al sterk engageren in onze stad. Samen vormen wij een enthousiaste ploeg CD&V-kandidaten die van Geel een nog betere stad willen maken om te leven zodat de leuze “je komt er, je blijft er” nog meer kan worden waargemaakt.

Graag stelt CD&V Geel zijn kandidaten voor, bij een hapje en een drankje, op zaterdagavond 8 september in de parochiezaal van Elsum. Ontvangst vanaf 19u00.

WIJ hopen dat u, samen met vrienden en kennissen, van deze gelegenheid zal gebruik maken om persoonlijk kennis te komen maken met onze kandidaten. Bij voorkeur kan je het aantal mensen waarmee je aan deze kandidatenvoorstelling zal deelnemen melden aan marcel.verachtert1@telenet.be of doorgeven aan één van onze bestuursleden of gemeenteraadsleden.

Vriendelijke groeten en tot dan!

De ganse ploeg van CD&V Geel

PS: U kan op onze website de lijst met de kandidaten al vinden. Klik hier voor onze volledige lijst!