Rosemarie Vandenbergh (60 jaar) woont al haar hele leven in Oosterlo. Ze is getrouwd met Johan Geukens en samen hebben ze twee dochters. Homeparty’s is haar levenswerk en daar komt ze ook veel mensen tegen met al hun kleine en grote bekommernissen, helpen is dan ook haar doel.

Sinds haar jeugd loopt maatschappelijk engagement en vrijwilligerswerk als een rode draad door haar leven. Bejaarden, kinderen, en gezondheidszorg zijn nog altijd dingen die haar enorm interesseren.

Veel belang gaat naar de ondersteuning van het verenigingsleven. “In mijn dorp Oosterlo was een groot gebrek aan vergader- en activiteitenzalen daarom heb ik mij de voorbije jaren ingezet voor de realisatie van de Bonten Hannen. Dit is een ontmoetingsplaats waar onze plaatselijke verenigingen nu kunnen over beschikken”, zegt Rosemarie.

Tussen de mensen zijn is haar grote passie en daarom wil ze zich volledig inzetten om met de ploeg van CD&V iets te betekenen in de Geelse politiek.

Koen Sleeckx (43 jaar) is sinds kort technisch directeur topsport bij de Vlaamse judofederatie. Na een carrière als topjudoka en toptrainer is dit een nieuwe uitdaging in zijn (sportieve) carrière. Daarvoor was hij als coördinator van de Vlaamse beroepsvereniging van zelfstandige verpleegkundigen zeer betrokken bij de zorgsector.

Koen is getrouwd met Hanne Van Bossele en vader van drie zonen. Samen wonen ze in Zammel. Een bruisend gemeenschapsleven met aandacht voor de buitenparochies is iets waar hij graag zijn schouders onder wil zetten.