Afgelopen weekend, op zaterdag 19 januari, hield CD&V zijn jaarlijkse nieuwjaarsreceptie in de zaal van Sint-Amands. Een avond die steeds weer garant staat voor gezelligheid, interessante speeches, woorden van dank maar zeker ook... lekker eten!

We mochten op deze avond een kleine 200 personen verwelkomen om samen met ons het nieuwe jaar gepast in te zetten. Het was een avond met vele hoogtepunten. Er werd teruggeblikt op de voorbije gemeenteraadsverkiezingen, waar we met een kwart van de Geelse stem nog steeds kunnen zeggen dat CD&V leeft in Geel. De verkozen ploeg, maar zeker ook de mensen achter deze ploeg, zijn gemotiveerd om er de komende jaren een lap op te geven. Vele mensen werden bedankt voor het geleverde werk en een hart onder de riem gestoken voor het werk dat nog gaat komen.

Ook werd er vooruitgeblikt naar de Europese, regionale en federale verkiezingen op 26 mei. Met Griet Smaers hebben we een sterke vertegenwoordiger in het federale parlement en daar gaan wij haar in blijven steunen. Enkele collega's zoals Servais Verherstraeten en Ward Kennes namen eveneens het woord voor het talrijk opgekomen publiek.

Hierna was het voeten onder tafel, genieten van een warm buffet en een drankje en nog gezellig napraten. Wij zagen dat het goed was en hopen u op onze volgende activiteiten ook zo massaal te mogen verwelkomen.

De ploeg van CD&V Geel