Eerst willen we natuurlijk iedereen een deugddoend en vreugdevol 2019 wensen. Bij het begin van dit nieuwe jaar, start voor CD&V Geel ook een nieuwe periode aan het roer van onze mooie stad. Daar zijn we trots op!

Daarom nodigen wij graag zowel leden als sympathisanten van CD&V Geel uit op onze nieuwjaarsreceptie. Die zal doorgaan op zaterdagavond 19 januari in de parochiezaal van St.-Amands op de Werft in Geel.

We blijven dan even stilstaan bij wat de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 ons gebracht hebben en kijken vooruit naar de verkiezingen die in 2019 aan de orde zullen zijn. Zowel Griet Smaers als Servais Verherstraeten zullen “van de partij” zijn. Zij zullen de uitdagingen waar Vlaanderen, België en Europa voor staan toelichten en het belang van de verkiezingen van 26 mei daarbij onderstrepen. Daarnaast zullen natuurlijk onze andere schepenen, gemeenteraadsleden en kandidaten van de voorbije verkiezingen aanwezig zijn om er een gezellige avond van te maken.

Tevens zullen leden van CD&V Geel vanaf 19u30 kunnen deelnemen aan de bestuursverkiezingen van onze afdeling. Zij krijgen in dat verband nog bijkomende informatie toegestuurd.

Wij zorgen zoals gewoonlijk voor een hapje en een drankje. Om een idee te hebben van het aantal deelnemers, gelieve een mailtje te sturen naar marcel.verachtert1@telenet.be of stuur hem een sms’je op 0498 10 23 16.

We wensen u alvast nog prettige feestdagen en een goede start van 2019.

Vriendelijke eindejaargroeten

CD&V Geel