Na de verkiezingen van 14 oktober hield CD&V Geel ook zijn eigen, interne bestuursverkiezingen. Die zijn reeds achter de rug, maar de uitslag daarvan had u nog van ons tegoed.

Het was voorafgaand aan onze nieuwjaarsreceptie van 19 januari, dat wij onze bestuursverkiezingen hielden. Niet enkel kon er worden gekozen voor een nieuwe voorzitter van de lokale CD&V-afdeling. Ook voor onze geledingen waren er geëngageerde kandidaten, klaar om mee de kar te trekken.

Voor de CD&V-afdeling zijn Roger Dams & Marcel Verachtert herverkozen als voorzittersduo (foto midden). Het vertrouwen in hen werd bevestigd en zij zullen het geleverde werk verderzetten. Marcel zal eveneens fungeren als voorzitter van de Seniorenafdeling van CD&V Geel.

Verder werd als voorzitster van de geleding Vrouw & Maatschappij Karlien Huysmans (foto links) verkozen. Zij zal, als jonge vrouw die werkzaam is in de zorg, een prima vertegenwoordiger zijn van de standpunten van de Geelse vrouw in het lokale beleid. Succes, Karlien!

Tot slot werd er ook een nieuwe jongerenvoorzitter gekozen. Mathias Van Braband (foto rechts) werd verkozen en neemt graag deze taak op zich. Mathias zal zijn uiterste best doen de Geelse jongere een stem te geven in het Geelse beleid. Hij neemt deze rol over van Seth De Boel, die nog steeds zeer actief blijft in de jongerenwerking van Jong CD&V Geel.

Succes gewenst aan deze nieuwe voorzitters en de sterke ploeg daarachter.