Onder het oog van een talrijk opgekomen publiek, legden onze verkozenen de eed af als gemeenteraadsleden. Onder hen zowel enkele oude bekenden, maar ook nieuwe gezichten zoals Griet Ceusters & Fonsy Bellinckx, onze nieuwe fractieleider. Wij bedanken ook graag Griet Verhesen voor haar jarenlange inzet als schepen voor onder andere onderwijs. Griet wordt opgevolgd door Marlon Pareijn in het schepencollege. Zij zal nog wel zetelen als gemeenteraadslid.  Andere schepenen voor CD&V zijn Ben Van Looveren, Griet Smaers en Nadine Laeremans. Ook een speciale dank aan Leen Beke. Zij besliste zich geen kandidaat meer te stellen voorbije verkiezingen, maar zij heeft zich steeds ingezet.

Wij hopen met CD&V terug een sterke bestuursploeg te kunnen vormen, samen met N-VA. De ganse CD&V-ploeg wenst onze verkozenen dan ook veel succes toe met het mandaat dat hen werd toevertrouwd. Meer info over onze mensen vind je hier.

Boven, vlnr: Fonsy Bellinckx, Tinne Vangeel, Brigitte Kempen, Griet Smaers, Marlon Pareijn, Griet Verhesen, Griet Ceusters, Luc Van Laer.

Onder, vlnr: Ben Van Looveren, Nadine Laeremans