Het klimaat is iets wat ons allen aanbelangt, zoveel is de laatste maanden nogmaals duidelijk geworden. Ook CD&V Geel beseft dit maar al te goed. Daarom organiseren wij een focusgroep klimaat op dinsdag 23 april.

Wij zijn bezorgd over het klimaat en wij vinden dat er nu zoveel als mogelijk moet gebeuren om de opwarming van de aarde tegen te houden. Dit is niet enkel een taak van nationale overheden, maar evenzeer van ons, het lokale beleid en de gewone burger. Maar wat kunnen 'wij' nu doen?

We willen op zoek gaan naar wat we lokaal, in Geel, kunnen doen om impact te hebben op de klimaatopwarming, laagdrempelige mogelijkheden. Dit willen we doen samen met jou. Daarom organiseert onze Icarus-werkgroep, een werkgroep die nadenkt over maatschappelijke thema's, op dinsdag 23 april om 20u een 'focusgroep klimaat'. Locatie is de kleine zaal aan de parochiezaal van St.-Amands.

Iedereen die klimaatbewust is, graag mee wil nadenken over hoe wij ons steentje kunnen bijdragen of gewoon geïnteresseerd is in dit thema, is van harte welkom. Inschrijven graag bij lieve.rombouts@cdenvgeel.be