'De Warmste Week' van Studio Brussel zamelt elk jaar geld in voor honderden goede doelen. Het initiatief komt van verenigingen, sportclubs of gewoon vrienden die een actie op poten zetten. Ook CD&V Geel wilt zijn steentje bijdragen en heeft een actie geregistreerd. Wij gaan de alombekende Minawafels verkopen ten voordele van VZW AL-ARM. Ken je VZW AL-ARM nog niet? Hun hoofddoelstelling is om kansarme jongeren de kans te geven zich ten volle te ontplooien in onze samenleving, vertrekkende vanuit de beleving van jongeren. Meer info op http://www.vzwalarm.be/

Concreet: je kan zowel vanillewafels als chocoladewafels bestellen bij veel van onze CD&V-leden. 1 pak voor 3 euro, 2 pakken voor 5 euro. Bestellen kan tot 24 november bij onze leden. Als ze niet tot bij jou geraken, spreek ze gerust zelf aan en steun deze mooie vzw.

Met deze actie (https://dewarmsteweek.stubru.be/acties/wafels-for-life-tvv-al-arm) willen we Gelenaars nog meer bewust maken van de armoedeproblematiek en mensen in armoede een warm hart toe dragen.  Zij staan niet alleen met hun problemen en samen kunnen we het verschil maken.